בס״ד

מידע רלוונטי לטסים למילאנו בחודש אפריל 2024

אני רוצה לעשות לכם קצת סדר לגבי המצב במילאנו, בעיקר כי הרבה פונים אלי בפרטי, בעיקר עקב האזהרות הבטחוניות מישראל …אז קודם כל אני מביעה את דעתי ולא לוקחת אחריות על שום דבר, כי קטונתי, ונכון שאני מתחום התיירות והייתי רוצה שכולכם תגיעו בהמוניכם, אבל זה לא בדיוק המצב כרגע.
למי שכן מחליט להגיע או לעסקים או להתאוור, יכול באמת להיות רגוע, אנחנו לא כל כך מעניינים את מי שמסתובב ברחובות,לא נעים לי להגיד 🤦🏻‍♀️,
נכון שאישית אנחנו קצת חוששים להיות עם סממנים יהודים כדי לא לגרום לאיזה משוגע לעשות משהו, אבל זה יותר בהרגשה מהמציאות 🙏
שנדע ימים טובים יותר 🙏

מזג אוויר מעודכן לתאריכים 22/4/2024 עד 30/4/2024:

אם אתם מגיעים למילאנו השבוע, בין ה-22 לאפריל ועד ה-30 לאפריל, הכנו עבורכם סקירה של מזג האוויר במילאנו לשבוע הקרוב. מילאנו נמצאת בתחילתה של אביב (שנקרא באיטלקית Primavera) בו מזג האוויר מאוד הפכפך: עשוי להיות קר וגשום, אבל גם נעים ושמשי. באיטלקית אומרים Aprile paccerello, או בעברית אפריל המשוגע, בבוקר יש שמש ותביא מטרייה. החודש במיוחד, חווים 4 עונות ביום. שבוע, גשום במיוחד, במהלך היום הטמפרטורה נעה בין 16-18 מעלות, לעומת זאת בערב הטמפרטורה בסביבות ה-10 מעלות, כאשר מסתובבים בחוץ במשך כמה שעות מומלץ מאד להתלבש היטב. אל תיקחו סיכונים ותתלבשו בשכבות. החימום בתוך המבנים (חנויות, בתי קפה, בתי מלון) הוא חזק מאד כך שכדאי שתהיה לכם גם האופציה להוריד שכבות בקלות.

הלבוש באביב: ש-כ-ב-ו-ת !! מכנסיים ארוכים או חצאית/שמלה בליווי גרביונים או טייץ, חולצות ארוכות וגם קצרות, סריג כותנה קל ומעיל של חורף בישראל.

יש סיכוי גשם ומזג האוויר במילאנו איננו סוער כך שלא תימצאו את עצמכם מתמודדים עם גשמים עזים ורוחות, אלא פשוט עם קור מתמשך וערפל כבד. השבוע גשום במיוחד ולכן מומלץ להצטייד במטריה, המטריות נמכרות גם בכל פינה בעיר, כך שאם שכחתם, תוכלו לקנות. 

סיורים ב"מילאנו שלי":

אחרי הרבה שאלות והתייעצויות איתנו, החלטנו לעשות לכם קצת סדר במגוון סיורים שלנו.
הסיורים הם בקבוצות קטנות ואינטימיות, בהדרכת צוות מדריכים מקומיים שיגרמו לכם להרגיש במילאנו בבית.

כל כך הרבה אפשרויות נפלאות, איך תדעו במה לבחור?
הסיורים הפופולריים ביותר שלנו הם סיור בוטיק קפוצ'ינו, סיור קלאסי קסום וסיור אופנה וסטייל.

מוזמנים להיכנס לקישורים למידע על כל סיור.

סיור בוטיק אותנטי עם רינתי במילאנו (קפוצ׳ינו)

הסיור הקסום במילאנו העתיקה

סיור אופנה וסטייל 

למידע נוסף על תאריכים ומחירים מוזמנים לפנות בוואצפ לרינתי בוואצאפ

תערוכות מתחלפות:

התערוכה הגדולה על פיקאסו בלב מילאנו
איפה: Mudec – מוזיאון התרבויות
תאריכים מ-22/02/2024 עד 20/06/2024
לפרטים נוספים וכרטיסים באתר 

המטמורפוזה של הדמות, המוקדשת לאמן הספרדי הגדול וליחסיו עם אמנות פרימיטיבית. האמן הגדול לא ראה באמנות שהעניקה לו השראה ל"פרימיטיבית", הוא לא ראה באמנות 'לפני' ו'אחרי'. "אין עבר ועתיד באמנות – הוא הדגיש -. אם יצירת אמנות לא תמיד יכולה לחיות בהווה, אין לה משמעות". פבלו פיקאסו למעשה ידע, יותר מכל אמן בדורו, להבין ולהמציא אותם מחדש.