בס״ד

מלונות מומלצים באגם גארדה - Garda Lake

אגם גארדה הוא האגם הגדול באיטליה, ויש סביבו עיירות נופש יפייפיות שתיירים רבים מבקרים בהם לאורך כל השנה. לכן, אספתי עבורכם את רשימת המלונות המומלצים באגם גארדה והעיירות סביבו. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס ולהזמין 🙂

[יש לכם המלצה שלא כתבתי על מלון שווה במיוחד? כתבו לי!]

מחפשים מלון ספיציפי? 
מוזמנים לחפש בחלון החיפוש

 

מלונות מומלצים באגם גארדה לפי דירוג

לכל המידע על אגם גארדה לחצו כאן

להזמנת טיול יום לאגם גארדה לחצו כאן

מלונות מומלצים באגם גארדה - 5 כוכבים

Villa Cortine Palace Hotel

כתובת: Viale Gennari 2, 25019 Sirmione, Italy
5 כוכבים
מלון Villa Cortine Palace ממוקם בסמוך למרכז ההיסטורי של סירמיונה (Sirmione). תוכלו למצוא במלון גנים יפים, בריכה, מגרש טניס ומזח פרטי. המלון שוכן ליד הוילה של קטולוס (Catullus's Villa) שבקצה חצי האי סירמיונה, ממנו נשקף אגם גארדה המרהיב, ונמצא במרחק 15 דקות נסיעה מתחנת הרכבת קומו בורגי (Como Borghi).

חניה פרטית בחינם זמינה במלון
להזמנת המלון

Splendido Bay Luxury Spa Resort

כתובת: Via Guglielmo Marconi 99, 25080 Padenghe sul Garda, Italy
5 כוכבים

אתר הנופש ספלנדידו ביי לאקז'רי (Splendido Bay Luxury Resort) ממוקם על חוף אגם גארדה (Lake Garda), ומוקף בפארק יפייפה. האתר כולל חוף פרטי ונמצא בקרבת וורונה, ברשיה ומנטובה.
 

חניה פרטית בחינם זמינה במלון
להזמנת המלון

Park Hotel Imperial

כתובת: Via Tamas 10/B, 25010 Limone sul Garda, Italy
5 כוכבים

מלון פארק אימפריאל (Park Hotel Imperial) נמצא במיקום של 15 דקות הליכה מהמרכז ההיסטורי של לימונה סול גארדה (Limone sul Garda), וחלק מחדריו משקיפים על אגם גארדה.
 

חניה פרטית בחינם זמינה במלון
להזמנת המלון

Hotel Lido Palace – The Leading Hotels of the World

כתובת: Via Carducci 10, 38066 Riva del Garda, Italy
5 כוכבים

מלון לידו פאלאס (Lido Palace – The Leading Hotels of the World) ממוקם בריבה דל גארדה (Riva Del Garda), בסמוך לאגם גארדה (Lake Garda), ומציע מרכז בריאות וספא חדשני שמשתרע על שטח של 1,500 מ“ר, עם בריכות מקורות וחיצוניות. המלון כולל מרכז בריאות וספא עם סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר מאובזר במלואו.

 

חניה פרטית בחינם זמינה במלון

להזמנת המלון

Grand Hotel Fasano  

כתובת:  Via Zanardelli 190, 25083 Gardone Riviera, Italy
5 כוכבים

המלון 'גרנד פאזאנו' (Grand Hotel Fasano) נמצא על החוף של אגם גארדה, וכולל מרכז בריאות מודרני בחינם, פארק בגודל 12,000 מ"ר עם בריכת שחייה, ומסעדה עם טרסה שמשקיפה על האגם. המלון נמצא בגרדונה ריביירה (Gardone Riviera), במרחק של 5 דקות נסיעה מהרציף בטוסקולנו – מדרנו (Toscolano-Maderno) שממנו יש הפלגות באגם.
 

חניה פרטית בחינם זמינה במלון
להזמנת המלון

Eden Reserve Hotel  

כתובת: Via Ronciglio 51, 25083 Gardone Riviera, Italy
5 כוכבים

מלון 'עדן רזרב' (Eden Reserve Hotel) נמצא בגרדונה ריביירה (Gardone Riviera) שעל אגם גארדה (Lake Garda). יש במקום מרכז ספא וסאונה, ותוכלו ליהנות בו מארוחה במסעדה או ממשקה בבר.
 

חניה פרטית בחינם זמינה במלון
להזמנת המלון

מלונות מומלצים באגם גארדה - 4 כוכבים

Villa Colli Storici  

כתובת: 42 Via Colli Storici, 25015 Desenzano del Garda, Italy

מקום האירוח 'וילה קולי סטוריצ'י' (Villa Colli Storici) נמצא בדסנזאנו דל גארדה (Desenzano del Garda). הדירות נמצאות במרחק של 4.4 ק"מ ממגדל סאן מרטינו דלה באטאגליה (Tower of San Martino della Battaglia) ו-5 ק"מ מטירת דסנזאנו (Desenzano Castle).

 

חניה פרטית בחינם זמינה במקום
להזמנת המלון

Hotel Olivi Thermae & Natural Spa

כתובת: Via San Pietro 5, 25019 Sirmione, Italy
4 כוכבים

המלון אוליבי (Olivi Hotel & Natural Spa) מוקף במטעי זיתים ונמצא בחצי האי סירמיונה (Sirmione), ממש ליד אגם גארדה. מקום האירוח מציע מרכז בריאות, אזור רגוע עם בריכה וג'קוזי, ומסעדה מסורתית.

 

חניה פרטית זמינה במלון בתשלום
להזמנת המלון

Hotel Villa Florida Suites & Suite Apartments

כתובת: Corso Zanardelli 113, 25083 Gardone Riviera, Italy
4 כוכבים

מלון הסוויטות והדירות וילה פלורידה (Hotel Villa Florida Suites & Suite Apartments) שוכן בתוך מטעי זיתים וגנים על חופי אגם גארדה בגארדונה ריביירה (Gardone Riviera). משכך, המלון מציע נוף יפייפה על אגם גארדה. במלון תמצאו סוויטות ודירות הכוללות מרפסת או טרסה עם נוף אל האגם.

 

חניה פרטית זמינה במלון
להזמנת המלון

Hotel Eden

כתובת: Piazza Carducci 17/18, 25019 Sirmione, Italy
4 כוכבים

מלון עדן (Hotel Eden) ממוקם ממש על אגם גארדה (Garda) ונמצא במרחק של 100 מטרים מטירת סירמיונה (Sirmione Castle). רוב חדרי המלון מעוצבים בסגנון עכשווי עם מרפסת לנוף האגם. בנוסף, המלון נמצא במרחק של פחות מ-20 דקות נסיעה מדסנזאנו (Desenzano) ומפסקיארה דל גארדה (Peschiera del Garda).

חניה פרטית זמינה במלון בתשלום
להזמנת המלון

Vision Hotel

כתובת: 64 Strada Bergamini, 37019 Peschiera del Garda, Italy
4 כוכבים

מלון ויז'ן (Vision Hotel) נמצא בפסקיארה דל גארדה (Peschiera del Garda) ובמרחק של 5.7 ק"מ מתרמה סירמיונה – וירג'יליו (Terme Sirmione – Virgilio) ו-8.8 ק"מ מטירת סירמיונה (Sirmione Castle). במלון ישנם ג׳קוזי וטרסה והוא נמצא במרחק של 10 ק"מ ממגדל סן מרטינו דלה באטאליה (Tower of San Martino della Battaglia) וממערות קטולוס (Grottoes of Catullus).

חניה פרטית זמינה במלון
להזמנת המלון

Ca' Barbini Resort

כתובת: Via Val Mora 27, 37016 Garda, Italy
4 כוכבים

אתר הנופש קה ברביני (Ca' Barbini Resort) מציע חדרי אירוח בגארדה עם מרכז ספא ובריכת שחייה חיצונית. הוא ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז העיר ומחופי אגם גארדה (Lake Garda). האתר נמצא באזור שקט ומוקף במטעי זיתים, בו תוכלו למצוא שבילי הליכה ונתיבי אופניים בקרבת מקום. 

חניה פרטית זמינה במלון
להזמנת המלון

Hotel Val Di Sogno

כתובת: Via Val Di Sogno 16, 37018 Malcesine, Italy
4 כוכבים

מלון ואל די סוניו (Hotel Val Di Sogno) הינו מלון למבוגרים בלבד. המלון מוקף בטבע, ממוקם במרחק שני ק"מ בלבד מ-מאלצ'סינה (Malcesine), ומשקיף על אגם גארדה (Lake Garda). המלון מציע גישה לחוף וגן עם בריכה חיצונית, כיסאות נוח ונוף פנורמי לאגם. המלון שוכן למרגלות הר באלדו (Mount Baldo), ונמצא במרחק 10 דקות נסיעה מברנזונה (Brenzone). תוכלו להגיע למרכז מאלצ'יסינה בתוך 2 דקות נסיעה ברכב, או בהליכה נעימה לאורך חוף האגם.

חניה פרטית זמינה במלון
להזמנת המלון

מלונות מומלצים באגם גארדה - 3 כוכבים

Hotel Marconi

כתובת: Via Vittorio Emanuele II 51, 25019 Sirmione, Italy
3 כוכבים

מלון מרקוני (Hotel Marconi) נמצא לצד אגם גארדה במרכז ההיסטורי של סירמיונה (Sirmione). הוא מספק נוף פנורמי של אגם גארדה ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. המלון נמצא במרחק של 42 ק"מ מוורונה (Verona) ובמרחק של פחות משעתיים נסיעה מנמל התעופה מילאנו מלפנסה (Milan Malpensa).

חניה פרטית זמינה במקום סמוך למלון (ייתכנו חיובים)
להזמנת המלון

Hotel Garni Corallo

כתובת: Via G. Matteotti 59, 38069 Nago-Torbole, Italy
3 כוכבים

מלון Grani Corallo ממוקם במרכז טורבולה, במרחק של 300 מטרים מחופי אגם גארדה. הוא כולל בריכה מקורה עם כסאות נוח מרגיעים וחדר כושר עם טלוויזיות בעלות מסך שטוח. המלון נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מריבה דל גארדה. 

חניה פרטית זמינה במקום
להזמנת המלון

אז אם יש לכם המלצות נוספות למלונות סמוך לאגם גארדה, כתבו לי!

מפת העיר בחלוקה לאזורים