בס״ד

אטרקציות במילאנו וצפון איטליה

פארק השעשועים הגדול והאטרקטיבי בצפון איטליה, אחד מפארקי השעשועים הגדולים באירופה. הפארק מתאים לילדים בכל הגילאים, החל מפעוטות ועד לבני נוער.

עולם הים עם מינים רבים של חיות ימיות, מאות סוגי דגים צבועניים, מנהרה תת ימית שקופה וחוויה ימית בלתי נשכחת.

אתר היסטורי אטרקטיבי במילאנו, בו חווים את החיים בעבר, בהווה ובעתיד. אחד ממוזיאוני המדע והטכנולוגיה החשובים באירופה.

אחד מתיאטרוני האופרה המובילים בעולם ותגלו את ההיסטוריה המוזיקלית העשירה של מילאנו בסיור ובמוזיאון עם אוסף עצום של תלבושות, כלי נגינה ופסלים.

טירת ספורצה, מבצר מימי הביניים מתקופת הרנסנס שנבנה במאה ה-14, אחד מהאטרקציות הפופולריות ביותר במילאנו. 

היכנסו לאזורי האצטדיון השמורים בדרך כלל לשחקנים, עברו על המקומות שעשו היסטוריה של הכדורגל, וחוו את האצטדיון מנקודת מבטם של הגיבורים שלכם בסיור מודרך זה באצטדיון ובמוזיאון.

בשנות ה-30 מילאנו בנתה את הטוטם שלה בקרחת היער של פארקו סמפיונה. מגדל זה, שעוצב על ידי ג'יו פונטי, נחשב ליצירת אמנות אמיתית בה נפגשים ארכיטקטורה מודרנית וטכניקות חדשות.

שאטל לקניון אווטלט השוכן בכרמים המפורסמים של פיימונטה, ה-Serravalle Design Outlet הוא חוויות קניות אקסקלוסיבית בלב אירופה.

סיור מודרך בסירה בתעלות Navigli של מילאנו עם ההיסטוריה של נתיבי המים הייחודיים הללו. בדרך רואים סטודיות אמנים, פאבים רומנטיים ושוקי פשפשים.

הרגישו את המהות של ונציה כשאתם חוקרים נתיבי מים נסתרים וציוריים ליד התעלה הגדולה עם נסיעה בגונדולה. תוך כדאי שלומדים עוד על העיר דרך מדריך שמע.

אחד מהנופים היפים ביותר של איטליה, בטיול יום זה ממילאנו. בקרו בכפרים קסומים מימי הביניים הנצמדים לחוף עם מראה עוצר נשימה של הים.

סיור של יום שלם בחוף הליגורי: העיר ההיסטורית ג'נובה בה נמצא הנמל הימי הגדול ביותר באיטליה. הפליגו לכפר הדייגים פורטופינו, ובקרו בכפר הציורי סנטה מרגריטה ליגורה.