בס״ד

רינתי בארץ הפלאות - חוויה מקומית אותנטית במילאנו (קפוצ׳ינו)

להצטרף לסיור עם רינתי זה כמו לקנות כרטיס להופעה. בסיור הבוטיק המיוחד, רינתי, צלמת מוכשרת שחיה במילאנו מעל ל-15 שנים., תוביל אתכם במשך שלוש שעות ויותר (סיור רגלי בו עוצרים בכל רגע בפנינה אחרת בשכונה), דרך העיניים שלה, ממש כמו בעדשה של מצלמה, לחוויה של כל החושים ברחובותיה הקסומים של שכונה מילאנזית אותנטית, הרחוקה מעיני התיירים, שכונה שגם אם הגעתם אליה בטעות, לא הייתם מצליחים לחוות את אותה חוויה.

סיור זה הוא מסוג הסיורים שקשה להסביר במילים, בסיור נפעיל את כל החושים כדי לראות, לשמוע, להרגיש, להריח ולטעום את הטעמים, הריחות, המראות ופינות הקסם המיוחדות שיש לשכונה הקסומה להציע לכם.

ביחד, בכיף ובהומור, תלמדו אנקדוטות על חיי האיטלקים ותצאו למסע תרבותי וצבעוני בשוק אוכל מקומי (הסיור משלב את תרבות האוכל אבל לא רק).

במסע זה אתם תראו איך "Made in Italy" נמצא בפרטים הקטנים ותבקרו יחד בבוטיקים איטלקים מגוונים: חנות גראפה יוקרתית, חנות תיקים איטלקית, חנות למכשירי כתיבה ייחודיים (נלמד מה הקשר בין פרארי ללאונרדו דה וינצ׳י). בנוסף נבקר בבית קפה פסטיצ'ריה ותיקה, בגלידרייה שהמקומיים עולים אליה לרגל ונעבור לצד בניינים וארכיטקטורה אופייניים למילאנו ועוד הפתעות (אפשרות לשופינג).

אז אם אתם חובבי מסתורין ומוכנים ללכת אל הלא נודע – אתם מוזמנים להצטרף אלינו אל הסיור המיוחד ביותר שתמצאו במילאנו – בכל שפה – הנאה מובטחת.

לקוחות ממליצים

תומר חן, ינואר 2024
תמיד אני חוזר גדוש בחוויות חדשות מאיטליה, והפעם חוויה קצת שונה, סיור עם האחת והיחידה, רינתי דור דבורסקי, שפתח לי כל כך הרבה עולמות, וגם לבן זוג שהוא איטלקי (נולד וגדל כשעה מחוץ למילאנו). אם אתם מחפשים חוויה קצת שונה, מקומות מיוחדים יותר נסתרים וממש אחרים רינתי תעשה לכם גוד טיים אחד גדול.
מרים ליכטר, אוקטובר 2023
המלצה רותחת!! אנחנו מכירים את רינתי מהיום שנולדה! ולזכות להיות בסיור איתה בעיר שלה,זאת חוויה מרתקת! מקומות סודים שאפילו מקומיים לא מכירים!ניחוחות של כל החושים! רינתי לא קוראת לסיןר קולינרי,אבל תאמינו לי יש בו הרבה מזה! עולם העיצוב,אופנה ומה לא! בקיצור שווה!
הדס ניסן, פברואר 2023
הגענו 2 חברות לחמישה ימים...במילאנו לקחנו את סיור הקפוצינו שעשתה לנו רינתי ממילאנו שלי.. הסיור היה מאד אישי נתן לנו הצצה לחוויה מקומית .. רינתי גילתה לנו פינות נסתרות והכירה לנו את מנהגי המקום ..הגענו לשוק ונהננו לגלות עולם בתוך עולם....ואפילו נהננו מקפה משובח..ממליצות בחום.. תודה רבה רינתי על היחס האישי והחם ♥️😍
קארין אופיר, פברואר 2023
באוקטובר האחרון הגעתי למילאנו במסגרת טיול של שבועיים, ואת היום הולדת שלי ידעתי שאחגוג שם! חיפשתי המלצות לצלמת כדי לעשות בוק אורבני במילאנו וראיתי המלצה על רינתי! מיד פניתי אליה, התחלנו להתכתב והרגשתי את האנרגיות הנהדרות שלה כבר דרך הטלפון. כאשר פגשנו אותה במילאנו היא מיד הקסימה וסחפה אותנו באנרגיות הטובות שלה ובשמחה המתגלגלת. היה לנו העונג להכיר אותה וליהנות איתה פעמיים - פעם אחת בסיור פוטו ופעם שנייה בסיור קפוצ’ינו 🥰 התמונות שלנו יצאו פשוט מושלמות!!! ממליצה בחום!! ❤️
שקופית קודמת
שקופית הבאה

חשוב לדעת-

  • סיור רגלי שיוצא בשעה 9:00 או 09:15.
  • משך הסיור שלוש שעות+.
  • הסיור מתאים לעד שמונה אנשים.
  • לסיום תקבלו מזכרת, סדרת צילומים קטנה מהסיור ושלל טיפים להמשך שהותכם בעיר.

קפוצ׳ינו דופיו -

סיור יום הולדת במילאנו. קפוצ׳ינו דופיו הוא סיור באותה מתכונת של סיור קפוצ'ינו רק שביחד חושבים ומתכננים איפה להשאיר מתנות או הפתעות (בתשלום נוסף) במהלך הסיור.

מידע כללי -

  • לא עובדים בימי שבת ובחגים יהודיים.
  • ניתן לשדרג לסיור פרטי בתוספת תשלום. 
  • לפרטים, מחיר ואפשרויות שדרוג לסיור, צרו קשר עם רינתי בווטסאפ (לחצו על הכפתור הירוק).
  • מקדמה לPayBox.

מדיניות ביטולים -

במקרה של כוח עליון או עקב אישור בדיקת קורונה חיובית תוחזר המקדמה פחות דמי רישום 10 אירו לאדם. מכל סיבה אחרת – לא תוחזר מקדמה.